W sytuacji, kiedy pacjent (lub jego opiekun / przedstawiciel ustawowy) ma zastrzeżenia do tego, w jaki sposób udzielono mu świadczenia lekarskiego w ramach NFZ, ma prawo złożyć skargę.
Sugestie, skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, ustnie lub drogą elektroniczną na adres szpitala:
Dolnośląskie Centrum Chorób Serca im. Prof. Zbigniewa Religi MEDINET Sp. z o.o.
51-124 Wrocław, ul. Kamieńskiego 73a
Dyrektor Szpitala:
mgr Anna Farmas
w każdy piątek osobiście od 12:00 do 14:00
lub codziennie można złożyć wniosek w sekretariacie dyrektora placówki od 08:00 do 14:00.
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta:
dr hab. n. med. Krzysztof Wronecki - prof. Collegium Witelona w Legnicy
codziennie od 08:00 do 10:00
lub codziennie można złożyć wniosek w sekretariacie dyrektora placówki od 08:00 do 14:00.
Ordynatorzy oddziałów lub ich Zastępcy:
codziennie w ramach pracy oddziału i dostępności lekarza.
Uważasz, że jako Pacjent zostałeś źle potraktowany? Twoje prawa do odpowiedniej opieki zdrowotnej zostały naruszone? Możesz zwrócić się do Rzecznik Praw Pacjenta.
Nie należy mylić Rzecznika Praw Pacjenta z osobą, która pełni funkcję pełnomocnika do spraw praw pacjenta w szpitalu. Taka osoba podlega bezpośrednio dyrektorowi szpitala, który ją zatrudnia.
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta ( Dz.U. 2020 poz. 849 )
Wniosek możesz przesłać: