Rejestracja pacjentów odbywa się osobiście, telefonicznie lub za pomocą strony internetowej.
Poradnie mieszczące się przy szpitalu we Wrocławiu:
Poradnie mieszczą się w siedzibie głównej szpitala we Wrocławiu, ul. Kamieńskiego 73a. Naszym pacjentom oferujemy możliwość leczenia w ramach umowy z NFZ, jak i możliwość skorzystania z wizyt komercyjnych. Głównym zadaniem danej poradni jest udzielanie indywidualnych świadczeń specjalistycznych i konsultacyjnych pacjentom kwalifikowanym do zabiegu operacyjnego, po leczeniu szpitalnym oraz kierowanych z innych zakładów opieki medycznej celem objęcia opieką specjalistyczną. Ponadto zadaniem poradni jest sprawowanie nadzoru specjalistycznego w reprezentowanej specjalności, szerzenie oświaty zdrowotnej wśród pacjentów, prowadzenie dokumentacji medycznej. Poradnia posiada i prowadzi własną rejestrację i archiwum. Dojazd komunikacją miejską, pętla autobusowa naprzeciwko naszego Centrum.
Personel przychodni dokłada wszelkich starań, aby obsługa pacjenta była na jak najwyższym poziomie, przebiegła szybko, sprawnie, w sposób uprzejmy i profesjonalny.
Poradnia Kardiochirurgiczna - wizyty na NFZ i komercyjne:
- prof. dr hab. n. med. Wojciech Kustrzycki
- lek. med. Mariusz Mieczyński
Poradnia Kardiochirurgiczna dla Dzieci - wizyty na NFZ i komercyjne:
Poradnia Kardiologiczna dla Dzieci - wizyty na NFZ:
- lek. med. Ewa Lichtor-Sarzyńska
- dr n med. Magdalena Mazurak
- dr n. med. Elżbieta Wójcik
- dr n med. Elżbieta Kukawczyńska
Poradnia Wad Serca dla dzieci i dla dorosłych - wizyty na NFZ i komercyjne:
- dr n med. Elżbieta Kukawczyńska
Pacjent może skorzystać z porady lekarskiej zarówno podczas wizyty osobistej w przychodni, jak również za pośrednictwem teleporady.
Receptę oraz zwolnienie lekarskie można uzyskać zarówno podczas osobistej wizyty, jak i w trybie teleporady. W każdym przypadku decyzja o przepisaniu leków lub wystawieniu zwolnienia należy do lekarza. W przypadku długiego czasu oczekiwania na połączenie z rejestracją, zapraszamy do skorzystania z formularza na stronie internetowej: www.medinet.pl. Prosimy o przesłanie swoich danych podstawowych wraz z nr kontaktowym oraz krótkiej informacji, czego zgłoszenie dotyczy. Kontakt zwrotny ze strony rejestracji nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od wpłynięcia zgłoszenia.
W przypadku niemożności skorzystania z umówionej wizyty lub teleporady prosimy o kontakt telefoniczny z rejestracją lub kontakt mailowy ze strony internetowej www.medinet.pl.
Informujemy, że brak kontaktu z pacjentem w ustalonym terminie teleporady skutkuje jej anulowaniem, po dwukrotnej próbie kontaktu z pacjentem, w odstępie nie krótszym niż 5 minut, w celu udzielenia teleporady.
Uprawnienia do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejnością posiadają:
Korzystanie poza kolejnością ze świadczeń opieki zdrowotnej w szpitalach oraz ze świadczeń specjalistycznych w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej oznacza, że:
Pierwszeństwo w korzystaniu z ambulatoryjnych świadczeń specjalistycznych ustawowo nie ogranicza się wyłącznie do tzw. pierwszych wizyt - obejmuje ono cały proces leczenia pacjenta.